marți, 13 august 2013

La Nicolae Onu - sculptor in piatra si lemn - acasa: sat Manicesti, comuna Baiculesti - Arges

     Sincer e fascinant, relaxant acasa la acest om! Faceti un drum pana la el si va veti simti 

altfel. Pluteste in aer atata energie pozitiva, de zici ca esti pe alt taram. 
Primitor si cu multa 

daruire, te face  sa te simti "om".


    Din intamplare deloc intamplatoare am ajuns acasa la acest om creator si am ramas uimita. 

Am sa atasez poze si va lamuriti cat de talentat este acest om in raiul sau creat pe acest pamant.

       Imi declara ca este fericit si multumit cu viata sa de acum. A avut o viata tumultoasa din a carei experienta a invatat acum sa ne invete si pe noi ce este omenia.
" De cand eram copil vroiam sa fiu cel mai bun, pana cand am realizat ca in fiecare zi trebuie sa fiu mai bun ca mine, sa ma depasesc in fiecare zi si sa invat ceva nou." - declara Nicolae Onu.



























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu